söndag 30 september 2012

Sänggavel på minuten



Mitt bidrag till fabriken blir denna söndag ett tips på sänggavel. 
Har man som jag tänkt väldigt länge på olika sorters varianter av gavel men liksom aldrig kommit till skott är detta ett hett tips för att stå ut tills det är dags.
Med en rulle washitejp och några väggdekaler tar det inte lång tid att fixa den här! 




Och faktiskt känns det mycket mera ombonat att krypa till kojs!


Här hittar du fler söndagsbilder från andra fabrikanter.. 


---





7 kommentarer:

  1. Åh, vilket smart tips. Så enkelt men effektfullt. Det passar perfekt till sånna som mig som gillar att göra om ofta.
    / Carolina

    SvaraRadera
  2. Enkelt men fint fix - sånt gillar jag. Går ju dessutom att ändra ganska snabbt efter humör och säsong.

    SvaraRadera
  3. Härlig idé! Vackert med fjärilarna på väg uppåt!

    SvaraRadera
  4. Läckert! Gillar din härliga kreativitet. :)

    Sköt om dig och ha en bra start på veckan. ♥

    Kram Lotta

    SvaraRadera
  5. Gillar jättemycket! Hade det inte varit så att vi redan hade sänggavlar till alla hade jag gjort en.

    Svaret på lyktorna är att jag inte såg några när vi var i Japan men det kan nog bero på att vi var där på våren och såg den underbara körsbärsblommningen. Nästa gång tar vi den vackra våren och då kanske jag får se några.

    SvaraRadera
  6. Hej Linda!

    Tack så hemskt mycket för att du bidrar med fantastisk inspiration till Fabriken! Vi visar stolt en av dina söndagsbilder i dag!

    tina | fabriken

    SvaraRadera

Underbart att du är här! Och vad glad jag blir att du tar dig tid att skriva en liten hälsning.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...