torsdag 4 april 2013

Sett

 
 

Har du inte sett Moonrise Kingdom men är upplagd för en annorlunda, lite galen och skön film tycker jag absolut att du ska se den. Bara det underbart illustrerade omslaget gör att jag vill kasta mig över ett ritblock och teckna något..
En vacker film om kärlek och en vacker film att se på helt enkelt av Wes Anderson som ju också är skyldig till The Royal Tenenbaums, Life Aquatic och The Darjeeling Limited..

Film är ett behagligt sätt att vila ben och tankar på..

Ha en fin torsdag!

4 kommentarer:

  1. Tack för tipset! Verkar sevärt!
    Ha en fin dag!
    Lena

    SvaraRadera
  2. Vilket härligt sammanträffande, att våra bloggvägar korsade varandras en dag när vi båda börjat skriva igen :)

    Jag har sett den och tyckte väldigt mycket om den.

    Kramen från Liv

    SvaraRadera
  3. Hej Lyllos! På affischen ser det ut som om den är tecknad, men verkar ju inte vara det. SKönt med en annorlunda film, ska lägga titeln på minnet. Vilken åldergräns har den, fungerar den att se med barn?

    SvaraRadera
    Svar
    1. Hej Maria! Nej den är inte tecknad det är bara affischen som är det. Den har 11 års åldersgräns och jag skulle nog inte kalla den familjefilm. Den är inte otäck eller våldsam men jag tror man ska vara några år till för att uppskatta den. Det är svårt det där tycker jag, att hitta filmer man kan se på tillsammans och som alla i familjen kan uppskatta men när man gör det är det ju riktigt kul! Tips mottages gärna! Kram Li

      Radera

Underbart att du är här! Och vad glad jag blir att du tar dig tid att skriva en liten hälsning.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...