torsdag 14 februari 2013

Lysande!


Idag bjuder fabriken på temat färg och här hemma blandas det ganska friskt.
Jag är inte så mycket för att bara hålla mig till vissa färger och nyanser däremot tycker jag det är kul att plocka upp färgen i en viss möbel och matcha med något annat i närheten. 


Liksom möblera i klickvis med färg.. 
Para ihop saker som stämmer bra överrens med varandra eller för den delen skär sig totalt i små eller stora stilleben.. 
Ja ni ser, inte är jag konsekvent heller!
Men jag gillar helt enkelt blandningen mellan modernt, antikt och loppis som alltsammans binds ihop av färg och form..


Och så är jag väldigt svag för lampor (!) och eftersom dom allt som oftast fyndas på loppis så blir det ju liksom den färg det blir. Tillverkar jag den själv blir den som ovan.. med en massa färg så klart!

För fler färgrika inlägg, kika in här.

Ha en fin torsdag och glad alla-hjärtans-dag!


---



8 kommentarer:

  1. Läckert!!
    Ha en riktigt fin hjärtedag du också!
    Kram Lena

    SvaraRadera
  2. Kul med färgglatt lamptema! Kul också att du följer med mig till mitt nya blogghem!

    SvaraRadera
  3. Vilken härlig samlin färgglada lampor. :)

    SvaraRadera
  4. Finfina lampor!! Ha en trevlig kväll /Anna

    SvaraRadera
  5. Tack på förhand och lycka till! :)

    SvaraRadera
  6. Härligt! Och det är faktiskt just färg jag tänker på då jag tänker på dig kära Lyllos. En färgstark och kreativ kvinna med ett gott hjärta.♥

    Kram till dig

    SvaraRadera
  7. Härliga bilder!
    Jag är ingenen aktiv bloggare just nu men vill gärna tipsa om en liten tävling inne hos mig där tre personer har chansen att vinna svensk ekologisk hud- och hårvård från c/o GERD. Välkommen att delta!

    SvaraRadera

Underbart att du är här! Och vad glad jag blir att du tar dig tid att skriva en liten hälsning.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...