torsdag 10 januari 2013

Nytt år, nya planer och gamla favoriter..


Idag är det torsdag och fabriken kör igång det nya året med mjukstart och favoriter i repris.
En utmärkt start tycker jag! För visst är det underbart så här i början av året när kalendern fortfarande gapar ganska tom och man kan köra på lite i egen takt. Nytt år, nya tag och nya mål..

Jag har valt att visa bilder från mitt bidrag till pysselstafetten i höstas och tänker att det passar ganska bra som inlägg i fabriken också. För visst är det härligt när man kan plocka in naturen och inreda med. Egentligen borde man göra det mycket oftare! Till jul finns ju en massa att ta in men så här i januari längtar man ju mest efter våren och att första krokusarna ska tittar upp.. Men nog måste det finnas något vårigt man kan tillverka av naturen redan nu?! Förutom att plantera en rabatt av amaryllis och hyacinter i fönstret..


I höstas gjorde jag en rönnbärskrona som faktiskt hänger kvar där i fönstret än.
Och när solen får för sig att titta in bländar den med sitt oranga guld..




 Titta in på fabriken för en massa inspiration och favoriter i repris vet ja!

Ha en härlig torsdag!

---

9 kommentarer:

  1. Ooo såå fint du har gjort ..härlig färg det där orangea :)

    Tack för tips! :)

    Önskar dig en finfin dag vännen
    Ann-Louisekram

    SvaraRadera
  2. Hej, jag tänkte länka till din fina blogg i helgen, hoppas det är okej!

    kram
    Mia

    SvaraRadera
  3. fint du gjort!
    Visst är det kul att fabrikens teman är tillbaka igen:)

    Ha en mysig kväll

    kram

    SvaraRadera
  4. Vilken fantastisk blogg du har ! Jag blir alldeles nipprig. Så mycket kreativitet som ryms.
    Kram!

    SvaraRadera
  5. Åhh, härliga höst! Så fint!
    Jag missade helt att Fabriken kort igång igen men ser framemot en härlig och inspirationsfylld vår!

    Trevlig lördag!

    SvaraRadera
  6. Tack och tack för alla fina kommentarer, jag blir så glad att jag måste ställa mig å hoppa lite! :)

    SvaraRadera

Underbart att du är här! Och vad glad jag blir att du tar dig tid att skriva en liten hälsning.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...