söndag 20 januari 2013

Gnistrande grönt



När det nu är isande kallt får man ju passa på. 
Igår kväll glömde vi inte att fylla ballonger med vatten och karamellfärg 
och ställa ut på balkongen som vi har tänkt så länge.. 
Och tänk att januarisolen bestämde sig för att titta fram just idag och lysa upp våra gnistrande ägg!
Ett gick mitt itu eftersom vi var så ivriga men det blir nog perfekt för ett par värmeljus ikväll.

Och vad fantastiskt kul och värmande med alla fina kommentarer för min sista minuten dukning på temat krispigt vintervitt hos fabriken.. Ibland behöver man lite tidsbrist för att vara kreativ!
För fler söndagsbilder kan man kolla in just där.. 




Ha en härlig söndag!

---


5 kommentarer:

  1. Åhh vad fint! Kul idé jag gör annars islyktor i hinkar. Kraaam Pia

    SvaraRadera
  2. Ojoj så vackert...härlig idé!!
    Det var nåt nytt för mig :)

    Önskar dig en finfin vecka vännen
    Ann-Louisekram

    SvaraRadera
  3. Så underbart fint!
    Den idén lånar jag gärna för att förmedla vidare till pysselsugna söner.

    SvaraRadera

Underbart att du är här! Och vad glad jag blir att du tar dig tid att skriva en liten hälsning.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...