måndag 3 september 2012

Fjärilar på väg till postlådan


Förra veckan när jag var och rotade i källaren efter gummistövlar som kunde vara lagom hittade jag en hel packe med gamla brev.
Så istället för att snabbt fiska upp tre par stövlar i något sån där rätt storlek och skynda vidare sjönk jag ner med ändan i en flyttlåda och plöjde gamla minnen med min ficklampa..
Förfärligt att man knappt får några längre och ännu värre att man aldrig skriver några själv!
Så idag har jag skrivit ett.
Ni vet med penna och papper..
Och tänk att innehållet blir så mycket roligare och mer målande när man inte kan sudda bakåt.
Har man snurrat in sig i något får man snurra ut sig också.
Jag kommer behöva två frimärken. Minst.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Underbart att du är här! Och vad glad jag blir att du tar dig tid att skriva en liten hälsning.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...