lördag 10 december 2011

Nypor och fokus..



Eftersom jag nu håller på att stöka runt i min lilla studio (klädkammaren) så kunde jag helt enkelt inte låta bli att göra några nypor jag med. Har sett dom lite här och där och dom var verkligen jätteroliga och göra. Det blir ju så fint! Nu ska det bli ett sant nöje att hänga upp viktiga komihåglappar. Annars glömmer man ju så lätt nuförtiden. Får väl skylla på amningshjärna eller något.

Och så tycker jag att jag har lite problem med skärpan i min kamera?! Får väl lägga mig och läsa igenom bruksanvisningen till tegelsten i eftermiddag. (Hm.. när hade jag tid att ligga och läsa på eftermiddagen senast?!)

Det finns ju så många inställningar bara.. Kanske att man borde satsa på ett fast 50mm objektiv istället för zoomobjektiv? Och sedan zomma in i photoshop istället? Och så har jag varit alldeles för lat på sista tiden och förlitat mig på autofokus...
Hur gör ni undrar jag?

Ha det fint!

4 kommentarer:

  1. Vilka fina klädnypor! Som en korg med karameller :)

    SvaraRadera
  2. Superfina klämmor! Har gjort sådana till barnens anslagstavlor på rummen. Så fint och enkelt sätt att piffa upp med! :)
    Kramar Kicki

    SvaraRadera
  3. Vad snygga de blev och vad mycket annat fint jag hittat här på din blogg! :-)

    SvaraRadera

Underbart att du är här! Och vad glad jag blir att du tar dig tid att skriva en liten hälsning.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...