torsdag 15 december 2011


Det pysslas en del här hemma men inget som går att visa upp än.. :) Jag försöker att göra lite varje dag för att undvika den berömda julstresskoman. Idag har jag postat årets julkort och slagit in ett par paket. Och så var det julfest i skolan. En massa finklädda glada barn. Lussekatter och pepparkakor. Precis som man vill ha det. Det är bara det där med snön... Här kommer lite bilder på barnens girlanger som jag gjorde i höstas. Är lite trött på det där med att aldrig hinna med dagsljuset. Bilderna blir så mörka. Man kanske skulle investera i ett par jättestora spotlights tänker jag?! Lite ljusterapi kan ju aldrig skada! Bestämmer mig för att en massa värmeljus och en kopp te är också bra.  Ha en fin fredag!

*

I'm trying to do a little each day to avoid being stressed out by Christmas. Today I posted my Christmas cards and wrapped a few packages. Here are some garlands from the children's room as I did last month. It's too dark to take pictures. I miss the daylight and think about phototherapy. A lot of candles and a cup of tea is also good. Have a nice friday!

2 kommentarer:

  1. Hej! Jätte fina girlang och bilden blev jätte bra =)
    Ljus och en te = myspys!
    Ha en underbar fredag söt du!
    Kramkram

    SvaraRadera
  2. Supersöta girlanger. Och ja, det är knepigt med mörkret. Jag har stativ till kameran så jag kan ställa in ljuset lite bättre. Då tjänar man liiite tid iallafall. Men te och och värmeljus är gott för själen. Det är tur iallafall. Kramar Kicki :)

    SvaraRadera

Underbart att du är här! Och vad glad jag blir att du tar dig tid att skriva en liten hälsning.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...